Jag blev utmanad...

Blev utmanad av princessjess so here I go...

* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.


  1. Jag skickar mellan 500-700 sms per månad (om inte fler ibland)
  2. Jag har en vit stjärna (bara konturer) tatuerad på min axel (idag ser den guldskimrande ut)
  3. Jag älskar att laga mat trots lathet och jag lagar grymt god mat
  4. Jag gråter tom till tecknat (blivit blödig som attans med åldern)
  5. Min kille hade 7 tatueringar när vi träffades, nu har han 15...
  6. Besökt 16 länder förutom Sverige (kan vara fler, men tror att det kan stämma ganska bra)
  7. jag är 180 cm lång...
SÅ nu måste jag utmana och det blir...

DIG: Intressesmurfen, Nos, Egoina, egoelin, natty, lillahannamari, bolinas, simaso,

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, min första utmaning någonsin i bloggen! den måste jag ta tag i sen..wiiihooo =)

2007-08-19 @ 11:53:29
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Jess

kul fakta! Kan man inte få se bild på tattueringen?haha jag gråter oxå till tecknat! å sms skickar jag massor av jag med. håller inte räkningen dock :P Oj va lång! Det trodde jag inte. Njaa, det är inte jätte nära. men inte jätte långt heller. hehe. inte på samma pendel ens ;) men med bil kanske det inte är så långt. jag vet inte :S

2007-08-19 @ 11:54:12
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Egoina

det får bli senare. men tack ändå! :)

2007-08-19 @ 23:55:16
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0