Galet

Det var helt galet... jag har en nervös känlsa i magen nu i efterhand, innan jag kom till plåtningen hade jag ont i magen, men väl där var det helt ok, men att få se en av bilderna efteråt gav mig otrolig ångest, visst, det var meningen att det inte skulle vara bildskönt på det sättet, men belysningen som inte är till sin fördel mm... Som det känns i ett provrum... ljuset är alltid fel och man får skavanker som inte ens fanns innan... så blev det, jag ser helt galen ut, alldeles för knubbig och jag struntar i att jag står onaturligt och det inte är konstigt att man ser lite... ja... lite blä ut... men nu i efterhand som sagt.... ångest!

Men om man bortser från det så är det fredag... så tid för lite alkohol på kvällen

vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0