Läsa böcker, underbart

Helt plötsligt fastnar man i att läsa böcker, det är såå underhållande, läser just nu i och för sig den sjukaste bok jag någonsin läst, Pappersväggar heter den, kortare berättelser i en bok, i en kommer det upp något svart och drar ner folk i toaletterna, i en annan så va en kille en tjej, men inte på ett vanligt sätt, inte min sorts bok egentligen, jag gillar deckare, följa kriminalaren på sin jakt på den galna mördare, men det går inte att släppa den här boken heller, trots monster i toan och snoppar på tjejer som vecklar ut sig... hur galet o konstigt det är låter...

nu blir mina små kissar lite sotis på datorn, så nu blir det lite gosa me katterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0