Har man varit kass

Svaret är självklart ja...

Jag har inte varit hemma under helgen så bloggande har det inte blivit mycket av.
I fredags var det vinkväll med killens lillasyster, det var trevligt. Dagen efter, ja då blev det samma sak och jag sov över där också.

Måndagar... det är verkligen inte roligt med måndagar, hela veckan är kvar innan nästa ledighet kommer. Hm... usch vad tragisk man låter, men just nu vill jag vara lite ledig, då menar jag inte den "ledighet" jag hade förra veckan när jag låg hemma utslagen av förkylning, som för den delen inte försvunnit helt än...

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

är inte heller speciellt förtjust i måndagar :/

2007-10-01 @ 22:00:35
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0