Sova gott i nybäddat

Kvällen hemma har trots självömkande om ensamhet varit lite produktiv. Tvätt har man hunnit med och bäddat rent. Att lägga sig när man börjar bli lite trött i en renbäddad säng är underbart mysigt. Känns lite helande på något sätt när man jobbat och donat hemma efter en arbetsdag.

Däremot så lägger jag mig alltid och sover så sent när jag är hemma själv, finns ingen anledning att krypa ner i säng när man ändå bara har sig själv att tänka på. Oj vad jag märker att jag inte är duktig på att vara själv, det är lite tråkigt att vara själv, vissa tycker att det är underbart att vara själv och göra som man vill, jag tillhör inte en av dom som synes...

Sov gott så ska jag lägga mig i sängen och titta lite på tv... zappa runt lite...


Kommentarer
Postat av: Jess

Hmm, man kan inte kommentera på inlägget ovan... Skulle inte vara så dumt att byta vardag mot helg inte! Det är jag HELT med på =) Hoppas allt är bra med dig =) Kram

2007-10-18 @ 18:50:16
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Jess

Neej va kul!När kommer det bilder??? Jo. jag lever hehe. jag bara går å väntar på utb. Går i mina öppna eget tankar å tänker tänk om hit å tänk om dit. Mycke är det just nu. Pust!! Det är inte lång tid kvar nu =)

2007-10-21 @ 21:08:52
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0