Dörren!

NU håller dom på, jag kände mig lite ivägen, stod med en kopp kaffe och tittade på vad som hände, kanske inte så uppskattat, nu sitter jag i min säng istället och har katterna brevid mig, som är skräckslagna för allt bankande.

Jag kommer få en ny dörr, jag är såå glad.

Jag vet inte om jag skrivit varför jag måste byta toalettdörr...?

En morgon när jag hade duschat så stängde jag bara till dörren för att varmluften inte skulle försvinna från badrummet, när jag väl skulle ut så hade dörren gått i baklås, det gick att trycka ner handtaget, men själva låsmekanismen hade slutat fungera.

Jag fick banka, sparka och slåss med dörren för att komma ut, det tog tio minuter och min kropp var efter den händelsen helt mör. Hade ont i ena sidan i flera dagar. Jag hade gjort som på filmer, att man tar ena sidan av kroppen och bara tar alla krafter man har och trycker...

Slutsatsen är i alla fall, jag är jäkligt stark :) eller så hade jag en kass dörr... nä, jag var stark låter bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0