facebooknörd

Jepp, that's me folks...

Jag har varit hemma sjuk den här veckan och det finns inget ork till något så man ligger bara i sängen och kan knappt andas, men eftersom jag har en laptop så har den fått vara i sängen och vara mitt liv på ett ungefär... och jag har inte kunnat låta bli att logga in på ansiktsboken hela tiden. Det är inte ens något direkt intressant att göra där, lägga till applikationer och kasta får på varandra? Ok, man hittar väl folk man inte sett på länge...

Men jag vill inte bli beroende som många andra blivit... tänk när jag ska tillbaka till jobbet, jag kan inte sitta där och leka med min facebook, då måste jag ju jobba... bara det inte börjar lia i fingrarna...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch..det är inte roligt alls! Hoppas du blir bättre snart! Krya å dig! Kram..

2007-09-26 @ 10:56:40
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0