Sova kan kännas underbart

Ibland, vissa dagar, när man haft jobbiga diskussioner, då kan det vara skönt att bara få sova.
Idag hade jag ännu en gång en diskussion med en medlem i min släkt, som anser att jag försöker vara bättre. Det har hållit på i ca tio år =) jag har aldrig känt mig bättre, alltid tyckt att hon är bra och en bra mor med bra värderingar, men av någon anledning tror hon att jag klankar på henne när jag pratar, hon berättar hur fel jag har i allt jag tycker och visst, jag har tröttnat på den saken med henne, jag tycker, tänker och känner vad jag vill och det är inte fel, för det är min ensak, men så fort jag säger att jag tycker så, då är det i alla fall fel, jag kan alltså tom tycka fel i hennes ögon, men alla är olika, jag får tycka vad jag vill.. men den sista tiden har jag märkt att jag inte har något tålamod kvar för dom här sakerna.

Idag påpekades även att jag ska säga att hela tiden att hon bara ska göra slut med sin kille för att det är jobbigt... ja, samma sak har jag hört i kanske 2 år. EN gång har jag sagt det när det varit riktigt jobbigt, att hon ska lämna honom. Men JAG vet också hur jobbigt det kan vara med förhållande, jag har ett förhållande själv... vet att det kan vara jobbigt... men det är så det är, men enligt min släktning så är mitt enda råd att hon ska skita i sitt liv för att jag tycker så, härligt med såna tolkningar... jag orkar inte mer, lika bra att ge upp vissa kontakter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0